Druhy cvičení

 

Aerobic - je kondiční cvičení při hudbě, zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. Příznivě ovlivňuje funkci a strukturu pohybového ústrojí a pozitivně působí na nervovou soustavu.

 

P-class - Jedná se o vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií (hýždě, břicho, boky a stehna). Posilujete však také svalstvo horních končetin, zad a svaly pánevního dna. Zároveň dochází ke spalování tuků.

 

Pilates - je klidné racionální cvičení a cvičební systém, který rovnoměrně posiluje tělo a zlepšuje jeho držení. Důraz je přitom kladen na správné dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů, přesnost a plynulost cviků. Cviky se zaměřují na posílení tzv. silného centra (oblast beder, břicha od pupku dolů a hýždí), ze kterého všechny pohyby vycházejí. Existují různé varianty: relaxační, s míčem, s obručí, atd.

 

 

Step aerobic -  se stal v posledních letech jednou z nejrozšířenějších forem aerobního cvičení. Jedná se o vertikální trénink, kdy cvičenci překonávají vystupováním na step a sestupováním zpět na podložku výškový rozdíl. Tím dochází k podstatně jinému zatěžování svalstva dolní poloviny těla než u běžného aerobiku. Cvičení je šetrné k pohybovému aparátu, přitom svojí intenzitou předčí většinu aerobních aktivit. Má výrazný zeštíhlující efekt.

 

Kondiční kulturistika žen - velmi oblíbená forma cvičení pro ženy všech věkových skupin. Formou kruhového tréninku se procvičí všechny důležité svalové skupiny s použitím činek, fitballů, overballů, stepů, expanderů atd. včetně aerobního zatížení a strečinku.

 

Zumba - je tanečně-aerobní lekce plná energie, skvělé hudby a dobré nálady, při které si zatančíte v rytmu Latinské Ameriky, pořádně se zapotíte, odreagujete se od starostí a spálíte velké množství kJ.